josefinesvirk.blogg.se

Ögonbrynsräddningen

Publicerad 2014-03-04 22:57:41 i Beauty,

Jag är både förbannad och överlycklig på samma gång! Hur i fridens namn har jag aldrig sett dom här förut? (Kanske för att jag inte sett något alls pga mina ögonbryn tidigare) :) Det är en ögonbrynskniv, när jag såg dom på nätet så tänkte jag att det måste ju vara nån skitsak som nån kommit på för att tjäna pengar men som inte fungerade men jag var ju tvungen att testa ändå. Jag är en sån som grinar för varenda litet hårstrå man måste rycka, går flera veckor innan jag gör om det igen och då ser jag ut som ett hårigt skogstroll och det vill väl ingen. Jaja - jag beställde hem iaf och provade ikväll! OMG! Känns ingenting och det är superlätt att forma och göra snyggt. Det här är nog den viktigaste saken i mitt skönhetsförråd idag - deodorant - kasta dig i väggen! (Okej jag lovar att jag inte ska ge upp den)
Men allvarigt, alla som inte testat denna GÖR DET NU, du kommer inte att ångra dig!
Ögonbrynskniv - 3pack

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-03-05 06:38:28

Haha snabb tjej, jag ha haft en i flera år :P men du har rätt, dom är underbara :)

Svar: Tack så mycket för det elin, jag som trodde du var min vän :(
Josefine Holmqvist

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-05 14:15:32

hahah, har använt det där ett tag
men älskar känslan när man upptäcker något som man senare blir helt galen i

Svar: Haha ja, men sen blir man också lite skamsen för att man var ju tydligen sist att upptäcka det haha :)
Josefine Holmqvist

Postat av: Emma

Publicerad 2014-03-05 22:07:55

Åh, jag är också en sådan som gråter vid varenda hårstrå… därför tur för mig att jag har duktiga vänner som brukar hjälpa mig ist!

Men vart får man tag på en sådanhär? :)

Svar: Köp Köp Köp! Värd varenda litet öre! Tydligen lite överallt men jag köpte mina från fyndiq.se :)
Josefine Holmqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Josefine och bor i Skellefteå i en lägenhet med min sambo och vårat "barn" lillekatt. Här skriver jag om mig, min vardag och min största hobby - virkning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela