josefinesvirk.blogg.se

Magknip och vipsgrädde!

Publicerad 2014-03-07 17:55:59 i Allmänt,

Då är en till arbetsvecka avklarad och idag har varit hysterisk kul, jag är så glad för att Malin började jobba hos oss, hon verkar vara lika knäpp som jag :) Jag har verkligen jättekul med henne och dagen har bjudit på många skratt och spännande bilåkning! Vi avslutade dagen med ett personalmöte, då bland annat den förbannade semestern började diskuteras igen - måtte det inte bli samma stök som förra året. Och dessutom vart jag lovad att få ha min semester när jag ville i år för att jag vart bortknuffad förra året men då kommer genierna på att ändra systemet. Skulle inte förvåna mig och jag måste ha min semester i typ maj eller nått. Men nu ska jag inte vara för negativ, det kan ju faktiskt lösa sig.
 
Efter jobbet for jag en snabbis upp på solbacken och inhandlade lite vin, en supermysig lite tunnare turkos fleecetröja och ett handledsskydd. Så nu sitter jag och myser med tända ljus och ett glas vin i köket medans Jimmy och Bäckman har tagit över vardagsrummet. Får bli en lugn och mysig kväll ikväll så kanske man orkar upp och göra något kul imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Josefine och bor i Skellefteå i en lägenhet med min sambo och vårat "barn" lillekatt. Här skriver jag om mig, min vardag och min största hobby - virkning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela