josefinesvirk.blogg.se

Det är dags för lördagsmyys

Publicerad 2014-03-08 23:11:00 i Allmänt,

Har haft en underbar dag idag, steg upp vid 9 och drack en kopp kaffe till lite avsnitt med The Bachelor, sen skakade jag liv i Jimmy vid 1 och vi for upp på solbacken och jag shoppade mig en ny filt som nu pryder min kökssoffa.
 
Jimmy har grabbkväll ikväll så jag myser i köket med en massa avsnitt av Suits, ett glas rött och virkning. Det här är fan livet. Börjar komma en bit på bebisfilten nu också :) Längtar tills jag är färdig, för då ska jag ta tag i att lära mig läsa virkdiagram. Har sett en slaj jag verkligen vill göra men kan inte läsa diagrammet, men det ska det bli ändring på!
 
Jag tror jag måste köpa mig en ny mobil dock, eller en kamera. Jag tycker den tar så otroligt usla bilder, blir jättegryniga :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Josefine och bor i Skellefteå i en lägenhet med min sambo och vårat "barn" lillekatt. Här skriver jag om mig, min vardag och min största hobby - virkning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela