josefinesvirk.blogg.se

Dag 12. 15 saker som ni kanske inte visste om mig

Publicerad 2014-03-05 09:42:00 i 30 Dagars utmaning!,

1. Jag eldar ca 100 värmeljus i veckan (på vinterhalvåret)
2. Jag jobbar som saneringstekniker
3. Jag pratar ganska mycket i sömnen
4. Har en gång satt ihop ett ikeaskåp med endast en vanlig kniv, hårborste och vin!
5. Har garn i varenda vrå i lägenheten!
6. Har snart varit förlovad i 7 månader
7. Jag har hoppat fallskärm
8. Har åkt ambulans efter ett fall i snowboardbacken, då lade jag den karriären åt sidan
9. Spelade tvärflöjt när jag var mindre
10. Är blodgivare
11. Har varit på krogen i pyjamas
12. Min bil har regplåten FAG ___
13. Backade på en parkerad bil i sommras
14. Har julpyntet uppe så länge jag bara kan, om jag får som jag vill så har jag det oktober - februari
15. Jag sover alltid i sockar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Josefine och bor i Skellefteå i en lägenhet med min sambo och vårat "barn" lillekatt. Här skriver jag om mig, min vardag och min största hobby - virkning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela